אופל אינסיגניה החדשה 2011 - 2018

3.5
    סיכום:

    אופל אינסיגניה עבר מספר עדכונים לקראת 2014. מרביתם בתחום הטכני ובתוך תא הנוסעים.


    פירוט שינויים חיצוניים

     

    • פנסים קדמיים מעודכנים.
    • תאורת לד מובנית בפנסים הראשיים.
    • גריל קדמי חדש בעל צלעות כרום בולטות יותר מהדגם הקודם.
    • פגוש אחורי חדש.
    • פנסים אחוריים מעודכנים.


    פירוט שינויים בתא הנוסעים

     

    • הקונוסולה המרכזית עודכנה ומכילה פחות כפתורים למען שיפור בהנדסת האנוש.
    • מסך מגע צבעוני בגודל 8 אינצ' (לעומת 7 אינצ' בדגם הקודם).
    • עודכנה מערכת השליטה מההגה ומערכת השליטה הקולית.


    שינויים טכניים


    על פי אופל, מגוון רחבים של אלמנטים שופרו ובעקבותם הנסיעה הפכה לרכה ושקטה יותר.


    מנועים חדשים

     

    • מנוע בנזין טורבו בנפח 2 ליטר (יחליף את מנוע 2.2 ליטר). המנוע מפיק 250 כוחות סוס וצריכת הדלק המוצהרת הינה כבין 11 ל12 קילומטר לליטר – שווק בישראל מדצמבר 2013.
    • מנוע בנזין טורבו 1.6 ליטר (יחליף את מנוע 1.6 ליטר הקיים). המנוע מפיק 170 כוחות סוס וצריכת הדלק המוצהרת הינה כ14.3 קילומטר לליטר – משווק בישראל מדצמבר 2013.
    • מנוע דיזל טורבו בנפח 2 ליטר המפיק בין 120 ל140 כוח סוס. צריכת הדלק המוצהרת הינה כ27 קילומטר לליטר. מנוע זה ישווק עם תיבת הילוכים ידנית ועם מערכת עצור וסע המסייעת לחסוך בדלק – לא ידוע אם מנוע זה ישווק בישראל.

    בנוסף, יוצא מנוע הפועל באמצעות בגז בנפח 1.4 ליטר ומנוע 2 ליטר דיזל בעל מגדש טורבו כפול – לא ידוע האם שני המנועים ישווקו בישראל.

    עדכון דגם הOPC

    דגם הספורט, המכונה OPC, קיבל מספר עדכונים משלו, מבניהם:

    • עדכון המנוע ושיפור בביצועים
    • עדכון שלדת הרכב בדגש על הסרן האחורי
    • שיפור בידוד הרעשים
    • עדכון תוכנת הESP  - שיפור ביכולות הדינמיות של הרכב
    • עדכון כל החלק הקדמי של הרכב
    • עדכון כל החלק האחורי של הרכב
    • גלגל הגה חדש


    חשיפת השינויים


    השינויים נחשפו ביוני 2013. 


    שיווק בישראל


    מתחית הפנים משווקת בישראל החל מסוף דצמבר 2013.