קרייזלר 300 החדשה 2012 - 2018

0.0
    סיכום:

    הקרייזלר 300 שונה מאד ממתחרותיו: בלא הרבה כסף מקבלים הרבה מאד רכב. ה300 מצטיין בירידה לפרטים ובאבזור מפנק.



    ביצועים ונהיגה


    ה300 מוצע עם מנוע אחד בלבד בנפח 3.6 ליטר, הנעה אחורית ו282 כוחות סוס. המנוע מגיב היטב גם בעיר וגם בנסיעה בין עירונית. כוח לא חסר, אבל הזריזות ששמורה לרכבים האירופיים באותה קטגוריה, לא קיימת כאן. ה300 מתנהג כפי שצפוי מספינה אמריקאית. עם זאת, הנסיעה בעיר סבירה בהחלט בזכות מערכות המאפשרות לדעת עד כמה גוף הרכב קרוב לעצמים שסביבך. מחוץ לעיר, במהירות שיוט, הנהיגה נוחה מאד והכסא יתמוך בשעות של נסיעה רצופה.


    תא הנוסעים


    פנים הרכב נראה מעולה מכל זווית. החומרים טובים ושילוב הצבעים מצוין. מלבד העובדה שתא הנוסעים פרקטי מאד עבור הנהג ושאר הנוסעים, מדובר גם בתא נוסעים מאד אינטואטיבי ונח לתפעול. מערכת המולטימדיה בעל מסך המגע נוחה באופן מפתיע, הבלוטוס (bluetooth) מגיב היטב וקל לתפעול. המושב האחורי נוח ומרווח אך עשוי להיות צפוף לנוסעים גבוהים.


    אבזור


    ברכב קיימים מושבים מחוממים או מקוררים, הגה מחומם, 2 מחזיקי כוסות עם אפשרות לחימום או לקירור, גג נפתח, רשת בתא המטען, רשת סנוור בחלון האחורי המופעלת חשמלית, כיוון כסא ודוושות חשמלי, כיוון הגה חשמל, שעון אנלוגי, מצלמת רוורס ועוד.


    תא המטען


    תא המטען גדול אם כי לא באופן חריג לקטגוריה, ויכול לאכסן 462 ליטרים מכובדים. ניתן לקפל את המושבים האחוריים, אך לא באופן כזה שמספק רצפה שטוחה. פרט מעניין שכדאי לתת עליו את הדעת הוא כפתור מילוט לפתיחת תא המטען, הקיים בתוך תא המטען...שלא תהינה פאדיחות כן?

    כפתור מילוט מתא המטען של קרייזלר 300


    בטיחות


    הדגם נבדק ב-2011 מבחני הריסוק של ארגון Euroncap וקיבל ציון סופי של 5 כוכבים מתוך 5. לדגם 7 כריות אוויר. כפי שצוין בתחילת הכתבה, לא ניתן לראות את קדמת הרכב ממושב הנהג. על הגבלה זאת מחפרת מערכת המנטרת את המרחק של גופים מקדמת הרכב (בדומה לחיישני רוורס) , ויודעת להפריד בין צד ימין לצד שמאל של הרכב.