שאלה: טעינת מנוע חשמלי
-
טכני טעינת מנוע חשמלי
- שאלה על מצבר המנוע החשמלי: אני בעל נירו כחודש. שמתי לב שהמצבר למנוע החשמלי נמצא בסביבות האמצע. בנסיעות הועלה מעט וחוזר לנקודת האמצע בערך. האם בנסיעות ממושכות בעיר הוא יתרוקן יהיה צורך להטעינו ? אם כן כיצד והיכן? מה משך ההטענה
-
-
ההטענה נעשית לרוב בנסיעה בין עירונית שם יש שימוש בעיקר במנוע השריפה. המנוע החשמלי כמעט תמיד נמצא במצב לא טעון בתוך העיר, כי שם הוא בעיקר משמש.
-
שאלה נוספת באותו עניין: גם בנסיעות ארוכות, כאשר יש טעינה מרובה, אין שינוי במצב המצבר. תמיד באמצע. האם זה מראה שהסוללות לא תקינות? כי הרי מצב המצבר בנסיעה ארוכה צריך להראות על טעינה מקסימלית וזה לא מה שקורה.
-
טעינה מתבצעת בבלימה - או כאשר המנוע לא במאמץ גדול - בדרך כלל בנסיעה במהירות שיוט . או כשמצבר יורד מתחת לחצי טעינה ושוב כשיורד מתחת ל רבע טעינה - אז נכנס המנוע החשמלי לטעינה יזומה. תוך כדי נסיעה ( לא בלימה) הטעינה מתבצעת במצב נסיעה במצב שיוט , כל האצה מעט חזקה מכניסה את המנוע החשמלי לפעולה ואז המצבר שלו מתרוקן - לכן נראה שהוא באמצא שים לב שאחרי ירידה ארוכה ובלימה תוך כדי - המצבר מתמלא ל 100%.
-
התייעץ עם business_name בנושאי cat_name