מאזדה 626 יד שנייה 1998 - 2002

4.0
    • אמינות מנוע כבה במהירות נמוכה

      • מאזדה 626, סטיישן, שנת 2001, 330,000 ק"מ. לאחר החלפת מנוע לפני שנתיים. נכבה בנסיעה במהירות נמוכה כמו בכניסה לכיכר או במצב עמידה והמתנה לנסיעה. מה יכולה להיות הבעייה? לא נדלקות נורות כלל.
        פורסם לפני 5 שנים, 11 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • כנראה, המתח שמפיק האלטרנטור שלך בטורי סרק, נמוך מידי (ונופל עוד יותר עם צרכנים כמו אורות, מזגן ורדיו דלוקים). מסיבה זו, יש מצב שגם המצבר שלך אינו טעון למקסימום שלו, ואז בעמידה והמתנה אין טעינה מספקת ובנוסף ישנה פריקה של המצבר (ע"י הצרכנים השונים) לרמה נמוכה עד שהמכונית נכבית.

          פורסם לפני 5 שנים, 3 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • מה יכולה להיות הסיבה שמאזדה 626 שנת 2001 נכבית במהלך נסיעה רגילה או מהירה (לא בנסיעה איטית או בעת עצירה, כפי שנשאל כאן באתר בשאלה אחרת), ומייד לאחר שניכבית ניתן להתניע מחדש ולהמשיך בנסיעה כרגיל ?

          פורסם לפני 5 שנים, 3 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • שלום תקלה שסוחבת מעל לכמה שנים בחצי שנה האחרונה מפריעה יותר. מאזדה 262 מודל 1999 נפח מנוע 2000. בזמן נסיעה לא משנה באיזה מהירות גם ב80-90 וגם בנסיעה איטית המנוע נכבה לפתע ללא נורות שנדלקות, רעשים ריחות וכו'. לקחתי את הרכב לשלושה מוסכים שונים שבהם הוחלפו- פלאגים, דיסטרבוטור, משאבת דלק ופילטר, מצבר וצינור ואקום. והתקלה עדיין קורית. מה זה יכול להיות?

          פורסם לפני 4 שנים, 11 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
    בחר איך להזדהות כך נודיע לך על אישור התשובה
    כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם באתר.
    תודה! נבדוק את התשובה, ונפרסמה אם תימצא מתאימה.
    התרחשה בעיה לא צפויה, אנא נסה שוב בעוד מספר דקות.
    התייעץ עם business_name בנושאי cat_name