שאלה: תמיכה בעברית מערכת מולטימדיה
-
אבזור תמיכה בעברית מערכת מולטימדיה
- אני רכשתי אותה לפני כמה שבועות, והיא תגיע לי השבוע (טויוטה קורולה החדשה). רציתי לדעת אם מסך המגע תומך בעברית, או לא?
-
-
רק בחלק מהממשקים. למשל אנשי הקשר נתמך בעברית.
-
גם אנשי הקשר לא מופיעים כמו שצריך - רק סט של כוכביות. אני מנסה למצוא פתרון לבעיה ללא הצלחה עד כה
-
בנוגע לאנשי קשר בעברית. המערכת לא תומכת בעת סנכון בלוטוס רק כאשר מתממשקים בכבל עם תוכנת הדרייב לינק וגם אז מוגבלת מאוד בעיקר בנסיעה..... ממש מערכת עם בעיות רבות שלא רואה שהם הולכים לתקן אותם.
-
איפה ניתן לקנות את הכבל המדובר? אני רוצה לחבר את הוויז עם מערכת הבלוטוס.
-
המערכת לא מציגה או מציגה בכוכביות קבצי מוזיקה בעברית מתוך דיסק ו- DISK ON KEY. האם ישנה אפשרות לטפל בזה?
-
כמו שכתבתי כאן לפני כשנה, למערכת המון בעיות הן כממשק בלוטוס והן דרך תוכנת הדרייב לינק. לצערנו לא ניראה כי טויוטה ישראל מנסה לעדכן גרסאות וכד' . הגימיק לא עובד כמו שתיארו.
-
קניתי את הרכב בממון רב ונחלתי עגמת נפש גדולה מכל מערכת המולטימדיה אין וייז אין תוכנת ניווט אין אפשרות לשום מדיה ( כגון צפיה בדיסקים dvd ) בקיצור בלוף אחד גדול ושקר של סוכני המכירות שזה מסתנכרן עם הסלולארי .. זה תומך רק בדגם אחג של גלקסי 3 ונוט 2 וגם רק לאחד הורדת אפליקציות ועם המון באגים בקיצור שקרנים ., צריך לפרסם לפני שקונים את זה לרוכשים ולא לאחר מכן
-
האם יש דרך להתלונן על היבואן, אולי ל-"...הגנת הצרכן", איך מאפשרים לייבא מכוניות שאינן מותאמות לארץ. יש בכך גם היבטים בטיחותיים, רמאות צרכנים, בעיית "נגישות" לבעלי מוגבלויות מסויימות, בקיצור עוברים על מספר חוקים בארץ. אולי איזו תביעה ייצוגית... אנשים משלמים ממיטב כספם בזמן שבחברות אחרות עם רכבים פשוטים וזולים יותר מקבלים עברית מובנית עם waze וכל השאר... אני כבעל 3 מכוניות טויוטה, מאוכזב מאד מהיחס של היבואן לצרכנים... העיקר דואגים לבלבל את המוח לצרכנים אחרי כל טיפול במוסך לגבי שביעות רצון. לא תעזור כל ההתחנפות הזו כשבמקום שהיבואן צריך לפעול מול החברה, הוא לא עושה זאת.
-
יפה..מילים כדורבנות ...ספק אם היבואן קורה את זה ..צריך לשלוח לו ישירות למייל שלא ידוע לי...
-
התייעץ עם business_name בנושאי cat_name