שאלות ותשובות
נושאי השאלות:
- ביטול כרית אוויר
- ESC (בקרת יציבות אלקטרונית)
- ABS (מערכת למניעת נעילה בבלימה)
- כריות אוויר
- חלון גג
- גלגלי מגנזיום
- דגם 1.5 ליטר מול 1.3 ליטר
- שנתון מומלץ
- מספר דלתות
- כיוון תזמון מנוע
- סוג שמן מנוע
- צריכת דלק 1.5 ליטר
- מנוע כבה שמזגן עובד
- חוסר הצתה
- סל"ד יורד והמנוע רועד
- רעש מזגן ומנוע
- מספר בוכנות
- מידות מרכב
- נפח מיכל דלק דגם 1.3 ליטר שנת 1999
- תיבות הילוכים
- סוג דלק
- התאמה לנסיעה בין עירונית מישורית
- תפקוד בעליות
- מספר הילוכים אוטומטי
- נפח מיכל דלק דגם 1.5 ליטר
- סוג נוזל קירור
בטיחות
-
ביטול כרית אוויר
- איך והאם יש אפשרות לבטל כרית אוויר בדייהטסו שרייד 97
-
ESC (בקרת יציבות אלקטרונית)
- האם קיימות גרסאות עם בקרת יציבות אלקטרונית?
-
-
לא קיים
-
-
ABS (מערכת למניעת נעילה בבלימה)
- האם קיימות גרסאות עם מערכת ABS?
-
-
לא קיים
-
-
כריות אוויר
- כמה כריות אוויר יש לגרסאות השונות של הרכב?
-
-
1
-
אבזור
-
חלון גג
- האם קיימות גרסאות עם חלון גג?
-
-
לא קיים
-
-
גלגלי מגנזיום
- האם קיימות גרסאות עם גלגלי מגנזיום?
-
-
לא קיים
-
גרסאות
שנתון
מרכב
-
מספר דלתות
- כמה דלתות יש לרכב?
-
-
4 ו-5
-
אחזקה
אמינות
-
מנוע כבה שמזגן עובד
- כאשר מדליקים את המזגן והרכב עומד (בD וגם בP) הסל"ד קופץ בין 800 ל400 וגרם אף לכיבויי המנוע, כשמזגן כבויי דבר זה לא קורה. נבדק מדחס ומאוורר הכל תקין. בדקתי את החשמל- הנתיכים כולם תקינים והקופסת מחשב תקינה, האם יש בעיה במצערת? יש לציין שהמזגן עובד מעולה.
-
סל"ד יורד והמנוע רועד
- יש לי שרייד 98 1300 סמ"ק אוטומטית שהחום מנוע מגיע למצב עבודה (זאת אומרת באמצע) הסל"ד יורד בסרק ל400 והאוטו רועד מה הבעיה?
טכני
-
תיבות הילוכים
- אילו תיבות הילוכים מוצעות בגרסאות השונות של הרכב?
-
-
אוטומטי ו-ידני
-
-
סוג דלק
- אילו סוגי דלק מוצעים בגרסאות השונות של הרכב?
-
-
בנזין
-
תאימות ביצועים
מפרט
שאלות ללא מענה
-
טכני נתוני גומיית אטם במנוע
- מה הקוטר של גומית אטם מפלג בדייהטסו 1300 שנת 2000?
-
-
טכני מידות כיוון שסתומים
- מה מידת כיון השסתומים במנוע 1.3 יניקה ופלטה במנוע קר
-
-
אחזקה שמן גיר ידני
- נפח שמן גיר ידני?
-
התייעץ עם business_name בנושאי cat_name