חוות דעת אופל פרונטרה יד שנייה 1996 - 1998

3.6
    כמה שווה הרכב? 3.6   מתוך 5
    כדאי לקנות? הנהג היחיד שחווה את דעתו על רכב זה, ממליץ על הרכב.

    יתרונות:

    • נוח לנסיעה 1
    • פרקטי 1
    • איכות הרכבה טובה 1

    חסרונות:

    • צריכת דלק גבוהה 1
    • חלקי חילוף נדירים 1
    • חלקי חילוף יקרים 1
    • ניתן להשיג חלקי חילוף זולים מהאינטרנט (מחו"ל) 1
    " בע"ה. פרונטרה לטוב ולפחות טוב: אין גיר אוטומט אז בוא ונתחיל מזה, הגיר הוא ידני חמש הילוכים נקודה. ההבדל בין דגם 96 ל-97 נמצא בדשבורד בעיקר, לראשונה יש את הדשבורד הישן של האיפון ולשניה את הדשבורד של האיפון מתוחת הפנים, בנוסף שבשניה יש כרית אויר לנהג ולנוסע. איכות בניה טובה הכל בפנים פרקטי בלבד ומאריך שנים לאור ההתעללויות. נוחות נסיעה טובה הודות למתלים: קפיצי סליל מאחור+מוטות פיתול מלפנים. ההגה נוח במיוחד והרכב עושה פרסה על פחות משלושה נתיבים, בלימת הרכב מתבצעת על ידי ארבעה בלמי דיסק ו ABS- תוצאה, הרכב עוצר למרות משקלו ללא שום בעיות. המנוע מתפקד מצוין כל עוד מכירים את מגבלות הרכב כאן אפרט- מנוע הבנזין 2000 סמ"ק בעל 115 כ"ס מתקשה לסחוב את משקל הרכב 1770 ק"ג אם דורשים ממנו לעשות זאת במהירות,צריך פשוט להבין שהרכב לא בנוי למהירות כל ניסיון ל"פתיחות" יתבטא בצריכת דלק ולא מעבר לכך. פשוט מתרגלים לא להזדרז והפרונטרה נוסעת ממש אחלה מי שנוסע רגוע ייהנה מאוד!!! צריכת הדלק בנסיעה רגועה היא בין 7/8 ק"מ לליטר משולב עירוני וביו עירוני כולל מזגן. העברת הילוכים בין 2500 ל-3000 סל"ד יתנו את צריכת הדלק הטובה ביותר ואין צורך לעולם למעוך את הדוושה, רק לגעת בה ותקבל את אותה התוצאה, פשוט לא יקרה כלום אם תלחץ, רק תשרוף יותר דלק. במהירות של 100 קמ"ש הרכב נמצא בטווח 3000 סל"ד ורעש המנוע מורגש בתא הנוסעים אך לא בצורה מפריעה מידיי. חלקו האחורי של הרכב מתפרק בקלות {גג+ חלונות} ונותן לרכב אפשרות של ג'יפ פתוח אך יש להשאיר אותם בבית {אין אפשרות לאפסן אותם ברכב}. בשטח הרכב עושה את העבודה- שלי מוגבה: מקדימה מתיחת מוטות פיתול ומאחור הוספת טבעות מתחת לקפיצי הסליל {ככה קניתי אותו}. הוא בעל שילדת סולם חסונה.מגיע עם מיגון למנוע,גיר,טרנספר ומיכל דלק. מאחור סרן חי {אני חושב דנה 40} מוגבל החלקה עם מהלך מתלה מצוין, מקדימה מהלך מתלה לא משהו כמו כל רכבי השטח ללא סרן חי. הצמיגים במידה 255/65/16 הם גדולים אך החתך לא מתאים לשטח ולכן לא תמצאו צמיגי שטח מלא,תאלצו להסתפק ב- 50/50 או כביש. בשטח טכני המנוע והגיר עובדים יפה, ההילוכים קצרים מאוד ולא מורגש מחסור בכוח,הייתי אומר שיש לו עבירות גבוהה אך מהלך המתלה הקדמי+ הצמיגים בחתך נמוך ללא שטח מלא מגבילים אותו-נעילות דיפרנציאל יפתרו את הבעיה ברוב המקרים. בחולות צריך להוריד המון אויר בצמיגים משהו כמו 10 ואפילו 8 p.s.i והמנוע יסחב את הרכב מצוין כל עוד שומרים על 2500 סל"ד ומעלה. יתרון חוסן פרימיטיביות המכלולים בה לידי חשבון לטובת אנשי השטח תמיד, מחשבים עושים פלאים לפעמים, אך לפעמים הם גם עוצרים אותנו על גג העולם ללא טכנאי מחשבים לידנו. חלפים לא מומלץ לקנות מהיבואן בארץ{יקר} אפשר למצוא חלפים באיביי או אפילו מאיסוזו איפון עד לשנת 97' מעבר לכך אפשר פשוט להביא את החלק הפגום לחנות החלפים ושם כבר ימצאו חלק מתאים מרכב אחר. דעתי: רובה כבר מפורטת אבל תמונה כללית שלי היא שמדובר ברכב שטח רציני ביותר עם פוטנציאל להרבה יותר, אי הצלחתו בישראל נבעה מיבואן שלא טרח לקדם אותו כיוון שלצידו באותו אולם התצוגה עמד הטרופר של איסוזו. "
    יוסי שמחה