שברולט מאליבו יד שנייה 2008 - 2013

4.0
    • אמינות מכה בהחלפת הילוכים

      • מאליבו 2009 מנוע 3,500 , 90,000 ק"מ. מי מכיר את התופעה שההילוך מתחלף מראשון לשני וכן הלאה מרגישים כמו מכה בהחלפת ההילוך.
        פורסם לפני 8 שנים, 7 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • קורה לי גם, לא הספקתי לבדוק את הנושא כי כאשר אני מכבה ומניע שוב אחרי דקה זה נעלם לשבוע עד חודש חודשיים של עבודה חלקה... אשמח לשמוע ממך אם יש לך תובנות בנושא ערן. [email protected]

          פורסם לפני 8 שנים, 3 חודשים ע"י: ערן סולומון דיאטן-קליני-מאמן-כושר
        • ערב טוב צוות קארז אז ככה , אני די מנוסה בתופעה שלוש מכוניות מאותו סוג , אימפלה 2000 ביואיק 2006 ושברולט מאליבו שלושתן מגיעות ל 90000 ק,מ בין הילוך ראשון לשני מכה ,לא תטפל שני שלישי וכן הלאה . את שתי הראשונות מכרתי בעוד מועד ,את המאליבו אני אוהב אז החלטתי לראות מה קורה ,נכנסתי למוסך מורשה לבדוק מה קורה עם החיישנים לאחר היתיעצות עם בעל מקצוע אמין , חובר למחשב לא ראו כלום החליטו לעשות '' ריסט '' וללמד את המחשב כך זה ניקרא כעבור חודשיים חזרה התופעה ואז פיתאום תוך כדי נסיעה נידלק האור הכתום הגעתי למוסך הרכב חובר למחשב ומיד ראו שהפלגים מזייפים ואז המנוע מזייף ומשפיע על הגיר האמת הגיוני. החליפו שש פלגים ושש כבלים שילמתי 2000 שקל . חלפו חודשיים והכל בסדר לעת עתה. אגב מנסיוני יש דרך לבדוק את התופעה,מעיצים מ 0 חזק וההחלפה של ההילוך צריכה להיות תקינה עוצרים חזק עד 0 וממשיכים רגיל ואז ההחלפה מראשון לשני גם צריבה להיות חלקה ,אצלי לעת עתה זה בסדר למרות שהחשד קיים זהו זה צוות קארז , מקווה שעזרתי .

          פורסם לפני 8 שנים, 2 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
    בחר איך להזדהות כך נודיע לך על אישור התשובה
    כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם באתר.
    תודה! נבדוק את התשובה, ונפרסמה אם תימצא מתאימה.
    התרחשה בעיה לא צפויה, אנא נסה שוב בעוד מספר דקות.
    התייעץ עם business_name בנושאי cat_name