שאלה: אמינות הטורבו
-
אמינות אמינות הטורבו
- האם יש בעיה אקוטית בטורבו שלך הרכב ? שמעתי על מספר בעיות בנושא זה
-
-
אין בעיות מיוחדות בטורבו בסקודה. כמו בכל מכונית צריך להקפיד על כמה דברים שיש להם השלכה על אורך חיי הטורבו: 1. לאחר נסיעה בסבובי מנוע גבוהים לא לדומם מייד המנוע, אלא להמתין בסבובי סרק נמוכים כדקה ואז לדומם המנוע. זאת מכיוון ששמן המנוע שמשמן גם את הטורבו, במקרה של דימון מנוע מיידי, יפסיק להגיע אל הטורבו שעדיין מסתובב מהר מתנופת סבובי המנוע הגבוהים שהיו. ההמתנה בסרק ממשיכה לשמןהטורבו שסבוביו הולכים ויורדים וכך ציר הטורבו תמיד יהיה עם שימון. 2. בגלל שציר הטורבו מקבל שימון משמן המנוע יש להקפיד על החלפץ שמן מנוע ומסנן (פילטר) שמן, במועד וששניהם יהיו מאיכות טובה. בברכה - רפי לין
-
מגדש הטורבו, כשמו כן הוא טורבינה, מסתובבת מהר לאחר כיבוי המנוע לאחר נסיעה מאומצת, לא בגלל שהמנוע הסתובב אלא בשל פליטה חזקה של גזי המנוע -שהיא זו שסובבה את הטורבינה מלכתחילה. מספיקה המתנה של כ- 20-30 שניות. ובמקרה שלא היתה נסיעה מאומצת מיד טרום חניית הרכב, אין צורך להמתין ואפשר לדומם מנוע מידית. אחת ההשלכות על אורך חיי המגדש ומזה התעלמת, היא העוצמה שבה לוחצים את ההמנוע לאורך חיוי. ככל שעובדים בסלדים גבוהים עם רגל כבדה על הגז, פליטת המנוע עולה מטבע הדברים, הטורבו עובד תחת לחץ ועומס גדולים יותר, וחייו המכאניים מתקשצים (בעיקר מיסב הלחץ). נסיעה רגוע ומתונה מסייעת למגדש לשרוד הרבה יותר טוב, וכך הוא הדין לכל רכיב מכאני אחר כמו המנוע והתמסורת.
-
התייעץ עם business_name בנושאי cat_name