סקודה סיטיגו החדשה 2012 - 2018

4.7
    • איכות ייצור התנהגות גיר אוטומטי

      • הגיר החצי אוטומטי וחצי רובוטי של הסיטיגו הוא כמו בטויוטה שהעברת ההילוך של הרכב האוטו מקבל מין קפיצה חזקה ומשיכה בהילוך? ובלחיצת גז חזקה הרכב ניבלם?
        פורסם לפני 11 שנים, 5 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • בהחלט מורגש שמדובר בתיבת הילוכים רובוטית, עם כל האי נוחות שבזה. אך כנראה שלא בצורה בולטת כמו בגיר הידוע לשמצה של טויוטה.

          פורסם לפני 11 שנים, 5 חודשים ע"י: עידן שם טוב מטעם קארז
        • ובלחיצת חזקה על הדוושה או ברגע של עקיפה האוטו נבלם?

          פורסם לפני 11 שנים, 5 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • ובזמן עקיפה הרכב או לחיצה חזקה על הדוושה הרכב מגיב כמו בטויוטה או שהוא מגיב כמו אוטומט ?

          פורסם לפני 11 שנים, 5 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • קשה להגדיר בדיוק מה יקרה. אבל המצבים שאתה מתאר נכונים בעצם לכל גיר רובוטי ולכן אפשר לומר שכן, זה יקרה. גיר רובוטי פועל ככה מכיוון שהוא גיר ידני מאחורי הקלעים ולכן יש את כל התופעות לוואי של המצמד כמו בידני, רק שהנהג לא אחראי לזה ואז זה "מרגיש" לא במקום. צריך לדעת איך להתנהג עם הגיר, אבל בכל זאת מדובר כאן בגיר ASG פשוט של פולקסווגן, שהוא לא ממש איכותי ונח כמו גיר רובוטי בעל שני מצמדים. כתוצאה מזו, איכות הנסיעה נפגעת וכן אפשר יהיה להרגיש "בלימות" קטנות ורטט בזמן סרק. מומלץ ביותר לבדוק את התנהגותו בנסיעת מבחן ולהחליט עד כמה זה מפריע. כל נהג עלול לחשוב אחרת.

          פורסם לפני 11 שנים, 5 חודשים ע"י: עידן שם טוב מטעם קארז
        • בסיטיגו רובוטי בעקיפה כאשר אתה לוחץ על דוושת הגז יש השהייה מסויימת עד שהגיר מגיב, שונה מגיר אוטו' שנותן כוח מיידי. אחרי שמסתגלים לרובוטי ההבדלים בנהיגה לא משמעותיים היות ואתה מתרגל ללחוץ לפני העקיפה על דוושת הגז ולהשיג את תגובת הגיר והכוח לעקיפה לפני הביצוע עצמו. הרגל שונה בלבד.

          פורסם לפני 8 שנים, 7 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
    בחר איך להזדהות כך נודיע לך על אישור התשובה
    כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם באתר.
    תודה! נבדוק את התשובה, ונפרסמה אם תימצא מתאימה.
    התרחשה בעיה לא צפויה, אנא נסה שוב בעוד מספר דקות.
    התייעץ עם business_name בנושאי cat_name