חוות דעת סקודה קודיאק החדשה 2017 - 2018

0.0
    כמה שווה הרכב? 0.0   מתוך 5
    כדאי לקנות? הנהג היחיד שחווה את דעתו על רכב זה, לא ממליץ על הרכב.
    כמה הוא עולה? החל מ- 174,990 ₪   לדגם 2024
    מושבים
    5 או-7
    נפח מנוע
    1.4 ל' - 2.0 ל'
    תיבת הילוכים
    אוטומטי
    דלק
    דיזל ו-בנזין
    ארץ ייצור
    צ'כיה
    דלתות
    4
    סיכום מלא של גרסאות הרכב

    סקודה קודיאק הוא רכב פנאי שטח יוקרתי בעל 7 מושבים ומבוסס על פלטפורמת MQB  של חברת פולקסווגן. זהו דגם הפנאי שטח הראשון של חברת סקודה.

    הדגם, על פי סקודה, יציע אבזור גבוה ורמת גימור שבאה להתחרות ברכבים המובילים בקטגוריה כמו אלפא רומיאו סטבליו, פולקסווגן טיגואן, אאודי Q5 ועוד.

    לרכב מערכת מולטימדיה בעלת מסך מרכזי בגודל 8 אינצ, כניסות USB, AUX ו SD. למערכת ממשק Smart Link המאפשר חיבור עם הטלפון הסלולרי ומשלב מערכות Car Play של אפל או Android Auto  של גוגל. המערכת תומכת MP3, בעלת דיבורית בלוטוס המאפשרת לשמוע גם קבצי מוזיקה. לדגם 8 רמקולים המפוזרים ברחבי תא הנוסעים ברמת הגימור הבסיסית או 12 ברמת הגימור הגבוהה.

    הדגם מגיע כסטנדרט עם תאורת לד, הנעה וכניסה לרכב ללא מפתח, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת עצור וסע, משענת יד, טעינת מכשיר סלולרי באופן אלחוטי ועוד.

    סקודה מתגאים במערכות הבטיחות של הדגם הכוללות בלימת חירום אוטונומית, מערכת סטייה מנתיב, מערכת התרעה על עייפות, חיישני גשם, חיישני לחץ אוויר ועוד.

    הדגם גדול יחסית למתחריו בממדים החיצוניים, בעל תיבת הילוכים DSG7, אפשרות להנעה כפולה ואפשרות בחירה מבין 2 מנועי בנזין ומנוע דיזל אחד.

     

    עד
    9
    כריות אוויר
    ציון בטיחות מקסימלי משרד התחבורה

    לא
    בטיחותי
    0 1 2 3 4 5 6 7 8 מאד
    בטיחותי
    קיים
    ESP
    בקרת יציבות
    בכל הגרסאות