שאלות ותשובות
נושאי השאלות:
- נעילת דלתות בתחילת נסיעה
- נורית כרית אוויר
- בקרת יציבות עובדת ללא סיבה
- ביטול כרית אוויר מושב נוסע
- קריאה לתיקון פגוש קדמי
- ESC (בקרת יציבות אלקטרונית)
- ABS (מערכת למניעת נעילה בבלימה)
- כריות אוויר
- חלון גג
- גלגלי מגנזיום
- הבדל בין דגם 2011 לדגם 2012
- גיר אוטומטי
- שינויים דגם 2014
- סוגי תיבת הילוכים
- מספר דלתות
- סוג נורה פנס קדמי
- צריכת דלק דגם 1.0 ליטר
- צריכת דלק דגם 1.2 ליטר
- מזגן קופא
- סיבה לשריפת מנורות ראשיות
- דרגת זיהום
- תיבות הילוכים
- סוג דלק
- שיווק עתידי של דגם אוטומטי
- מחירון דגם 2011 יד שנייה
- מחירון 2013
- מחירון 2012 אמיתי
- ירידת ערך
- מחירון 2012
- מחירים 2012 לעומת 2011
- כיוון הגה דגם 2014
- טרייד אין לדגם 2012
- התאמה לנסיעה ארוכה
- התאמה לאנשים גבוהים
- רדיו בשיטה האירופאית
- נפח מנוע
- סוג מנוע 1 ליטר
- מבחן דרכים דגם 1 ליטר
כללי
בטיחות
-
בקרת יציבות עובדת ללא סיבה
- מה הסיבה שמערכת ESC ברכב שלי ספארק 2012 פועלת לעיתים שלא בנסיבות שאמורה לפעול ?
-
קריאה לתיקון פגוש קדמי
- יש כל מיני רחישות על recall לרכב בעקבות הטמבון הקדמי שנמצא לא בטיחותי להולכי רגל , ובארהב כבר התחילו לקרוא לבעלים . ייתכן הדבר אכן קיים ועתיד להגיע לארץ ?
-
ESC (בקרת יציבות אלקטרונית)
- האם קיימות גרסאות עם בקרת יציבות אלקטרונית?
-
-
קיים
-
-
ABS (מערכת למניעת נעילה בבלימה)
- האם קיימות גרסאות עם מערכת ABS?
-
-
קיים
-
-
כריות אוויר
- כמה כריות אוויר יש לגרסאות השונות של הרכב?
-
-
2 ו-6
-
אבזור
-
חלון גג
- האם קיימות גרסאות עם חלון גג?
-
-
קיים בחלק מהגרסאות
-
-
גלגלי מגנזיום
- האם קיימות גרסאות עם גלגלי מגנזיום?
-
-
קיים בחלק מהגרסאות
-
גרסאות
תיבת הילוכים
שנתון
מרכב
-
מספר דלתות
- כמה דלתות יש לרכב?
-
-
5
-
אחזקה
-
צריכת דלק דגם 1.2 ליטר
- מהי צריכת הדלק מנוע 1.2?
-
-
15.5 קילומטר לליטר בממוצע
-
טנק מלא 35 ליטר, 230 ש"ח בערך - מספיק לי ל-600 ק"מ
-
30 ליטר מספיק לי ל 430 קלומטר
-
אני עושה עם 30 ליטר 500 ק"מ -שילוב של פעמיים עד שלוש בשבוע נסיעה בינעירונית והיתר עירונית. הרכב אצלי שלוש שנים, ולקח לי שנה להבין איך אפשר לנסוע חסכוני. אם לא מושכים מעבר ל3אלף סל"ד, הצריכה תישאר תמיד מעל 16 ק"מ\ליטר גם בעיר. כבר הזמנתי ספארק 2014 חדשה.
-
אמינות
-
מזגן קופא
- בספארק 2012 lS. עבר 78,000 קילומטר .לאחר נסיעה של 20 דקות (רק בנסיעה) המזגן קופא ברמה שלא פולט אוויר.אני מכבה את המזגן -האוויר מפשיר אותו וממשיך בנסיעה.המוסך בדק ולא מצא שום דבר גז ומדחס תקין.מה אפשר לעשות?
-
סיבה לשריפת מנורות ראשיות
- אני בעל ספארק 2011 ובמהלך שנתיים החלפתי כבר 6 מנורות חזית , נסיעה רגועה בד"כ בכבישים מוסדרים ולא בשבילי עפר , הגעתי למסקנה והאם אני צודק כי יש וויברציות חזקות מידי האם ייתכן ?
-
-
יתכן שהחלפת למצבר עוצמתי מדי.אם המצבר הוא עדיין המקורי,אין לי מענה לשאלתך.
-
ויברציות רכב חזקות, אכן עלולות לגרום לשריפת נורות מואצת אבל זה נדיר. ראשית יש לבדוק את מתח טעינת האלטרנטור ולודא שאינו גבוה מדי. צריך להקפיד להתקין נורות מיצרנים ידועים כפיליפס, אוזרם, טונגסרם, פלוסר וכו' ולא נורות זולות (לרוב סיניות) מיצרנים אלמוניים שאיכותם ירודה ואורך חייהן קצר. בברכה - רפי לין
-
תחילה תודה לשניכם על התגובה , המצבר עדין מקורי ולא הוחלף , לגבי המנורות שאני שם אכן רק פיליפס , מה שמשאיר אותי עם בדיקת מתח האם הוא גבוה מידי הבדיקה כוללת באחריות ? או רק תיקון ?
-
בדיקת מתח טעינת אלטרנטור הנה מהירה ולדעתי צריכה להעשות בחינם ובודאי אם המכונית עדיין באחריות. בברכה - רפי לין
-
לכל המנורות לרכב יש 7 רמות איכות E1עד E7 ,רמת האיכות הטוב ביותר היא E 1 אשר אמינה יותר המחזיקה יותר זמן בברכה יובל
-
טכני
-
תיבות הילוכים
- אילו תיבות הילוכים מוצעות בגרסאות השונות של הרכב?
-
-
ידני
-
-
סוג דלק
- אילו סוגי דלק מוצעים בגרסאות השונות של הרכב?
-
-
בנזין
-
רכישה ומכירה תיבת הילוכים
מחירון
נוחות נסיעה
מכירה
תאימות
תפעול
-
רדיו בשיטה האירופאית
- שכחתי את האור דולק ברכב ולמחרת הייתי צריך להטעין מחדש את המצבר כדי להתניע, מאז הרדיו קופץ תחנות רק אי זוגיות (88.1,88.3, 88.5 וכן הלאה) לפי השיטה האמריקאית, שאלתי היא איך אני מחזיר זאת שוב לשיטה האירופאית\ישראלית. ניסיתי ע''י משחק עם כל כפתור אפשרי ברדיו עצמו, לחיצות קצרות, ארוכות, כפולות וכן הלאה
-
-
למרות שבספר ההדרכה כתוב לך צעדים איך לבצע, את הצעד הראשון של כניסה למצב איפיון לא הצלחתי, במוסך אמרו לי שאגיע כדי לעשות את זה אצלהם. כששאלתי מה שונה אמרו לי שצריך לנתק את המצבר. בקיצור עשיתי זאת לבד בלי שום בעייה תוך מספר דקות 1. ניתקתי את המינוס של המצבר (הפלוס מסובך מידי). 2. חיכיתי 5 דקות 3. חיברתי חזרה 4. הדלקתי את הרדיו 5. הסימול _AF הופיע עם בקשה לבחירת קוד 6. לחצתי על תחנה (כפתור) מס' 2 7. זהו שם לב שצעדים 1-4 זה להביא את המערכת למצב AF_ (לפי ספר ההדרכה) בהצלחה
-
מנוע
שאלות ללא מענה
-
אמינות כפתור מזגן תקול
- שלום יש לי ספארק 2012 1.2, כבר יומיים יש לי בעיה במזגן. המזגן עובד רק כאשר כפתור הדלקת מדחס לחוץ בפנים (כרגע בעזרת חתיכת נייר). דיברתי אם טכנאי מזגנים שבדק את זה והוא אומר שמדובר בבעיה בכפתור ויש שתי אפשרויות, או לנסוע ככה או להחליף לוח בקרה של המזגן בסלון הרכב. אשמח לדעת אם מישהו נתקל באותה בעיה והאם יש בעיה לנסוע ככה (אם חתיכת נייר שמחזיקה את הכפתור בפנים)
-
-
אבזור מערכת מובילאיי
- אם אני קונה אוטו חדש, מגיע עם מובילאיי?
-
-
צבעים תוספת מחיר צבע מטאלי
- היי, האם יש תוספת מחיר לצבע מטלי? תודה
-
התייעץ עם business_name בנושאי cat_name