סוזוקי SX4 קרוסאובר החדשה 2013 - 2018

4.6
    סיכום:

    הקרוסאובר מציע תרומה מעולה למחיר מבחינת האבזור ומציע פרשנות שונה לתחום המשפחתיות או רכבי הפנאי.


    מראה


    העיצוב החיצוני בולט לטובה בזכות המראה הג'יפוני ופחות לטובה לאור חרטום מעט גס. בפנים הפלסטיקה שולטת אך החומר לרוב נאה ונעים.

    נוחות נסיעה


    נוחות הנסיעה ובידוד המהמורות טוב, הגובה של הרכב מאפשר לנסוע בשבילים כל עוד לא קיימים שיבושים בדמות אבנים גדולות. בידוד הרעשים לא מספק, בתא נשמעים רעשי רוח וצמיגים גם בשיוט רגוע. רעש מנוע מורגש בתאוצות חזקות.
    התיבה הרציפה לעיתים חובטת בעיר ובזחילות פקקים, אך בסך הכל מתפקדת בצורה טובה ועדיפה על תיבה אוטומטית סטנדרטית.

    ביצועים


    ביצועי הקרוסאובר ממוצעים לקטגוריית המשפחתיות ולא הורגש מחסור כוח בשום מצב. התנהגות הכביש נייטרלית ובטוחה, בנהיגה דינמית מאפשרת הנאה למרות הגה חסר תקשורת.

    אבזור


    רמת האבזור בקרוסאובר גבוהה, הגרסה שנבחנה היא האוטומטית (רציפה) בעלת ההנעה הקדמית, ורשימת האבזור כוללת: בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, הנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות', מצלמת רוורס, GPS מובנה, שקע USB, ושקע חשמל.

    *מערכת המולטמדיה בתוספת תשלום של 4,850 שקלים.

    תא מטען


    לקרוסאובר תא מטען מרווח, בעל פתח הטענה גדול ורצפה כפולה (מדף תחתון פריק). בצידי התא מצויים זוג תאים קטנים וקיים שקע חשמל נוסף. המושביים האחוריים מתקפלים באופן מחולק להרחבת נפח האחסון. בעת הקיפול המושבים לא מיישרים קו עם רצפת תא המטען.

    תא נוסעים


    תא הנוסעים מרווח והמושבים נוחים. גלגל ההגה מתכוון לגובה ולעומק וניתן להגיע לתנוחת נהיגה נוחה בזריזות. מושב הנוסע מתכוונן גם לגובה. קיימים , מעבר לתא הכפפות, גם תאי אחסון לבקבוקים בדלתות הקדמיות והאחוריות, ותא במשענת היד (בו קיימת הכנה לשקע חשמל, בדגם המבחן לא היה קיים שקע). חמישה אנשים יאוכלסו במידה סבירה, כאשר המושבים האחוריים בעלי שתי זוויות למשענות, אבל רק אחת נוחה.

    בטיחות


    הקרוסאובר מצוייד ב-7 כריות אוויר, בקרת משיכה כסטנדרט בכל הגרסאות ובקרת השיוט מאפשרת גם הגבלת מהירות. ב-Euro NCAP הקרוסאובר דורג ב-5 כוכבים.