רנו קליאו החדשה 2013 - 2018

4.0
    • אבזור בעיית חיבור גלקסי S4 למערכת המולטימדיה

      • קניתי רנו קליאו חדשה 1.2 טורבו אוטומאטית אקספרסיון -PACK . יש לי בעיות חיבור של הטלפון מסוג גלקסי S4 למערכת המולטימדיה. הטלפון מתחבר למערכת אך אי אפשר להוציא או לקבל שיחות. במידה וזו השיחה הראשונה אז אפשר לקבל או להוציא שיחה בתנאי שעשית זאת בהפעלת הטלפון הנייד שלך. האם ידוע לכם על הבעייה הזו?
        • הבעיה אותה הינך מציג נגרמת כתוצאה מהעברת ספר הטלפונים למולטימדיה בצורה לא תקינה. מה שעליך לעשות על מנת להשמיש את הדיבורית זה להגדיר מחדש את מכשיר הסמסונג ולא להעביר את אנשי הקש. למולטימדיה. לאחר מכן, אם תבצע עדכון גרסא לגרסת האנדרואיד הבעיה. אמורה להיפתר.

          פורסם לפני 4 שנים, 10 חודשים ע"י: דב סעדיה מטעם רנו רעננה - קרסו מוטורס
        • אני לא מבין איזו עדכון גרסה לאנדרואיד אני אמור לבצע...הגרסה שברשותי היהנה האחרונה הקימת בשוק...

          פורסם לפני 4 שנים, 10 חודשים ע"י: Shalom Cohen
        • היי, גם אני רכשתי את אותו הדגם. ויש לי אייפון 6, והבעיה שאתה מציג קיימת גם אצלי, גם בטלפון הקודם וגם בחדש. אף אחד לא יודע לעזור לי עם זה כבר חמישה חודשים.

          פורסם לפני 4 שנים, 9 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • ערב טוב, כפי שעזרתי לשלום כהן כך אשמח לעזור גם לך. תוכל ליצור עימנו קשר ונשמח לסייע. שלום, נודה לעדכונך כי אי סנכרון אנשי הקשר פתר את הבעיה.

          פורסם לפני 4 שנים, 9 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • אכן , אי סינכרון אנשי הקשר עזר לפתור את הבעייה אולם פתרון זה הינו חלקי בלבד. נכון לעכשיו מצליח להוציא ולקבל שיחות אולם כששתי פונקציות אינן עובדות 1. אין רשימת אנשי קשר ( כמתבקש מדרך הפתרון) 2. אין יומן שיחות. (רישום שיחות יוצאות ונכנסות ) מערכת אנדרואיד המצויה הרשותי היא האחרונה שקיימת.4.4.3

          פורסם לפני 4 שנים, 9 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • יש לי אייפון 5 ולי קיימת בעיה דומה לזו , הייתי במוסך רנו היבואן בראשון לציון הסירו לי את אנשי הקשר אך הפתרון הזה לא פתר את הבעיה.( מנהל הטכני יודע על כך ) התופעה היא שהמערכת המולטימדיה מאבדת קשר בלוטוס עם הטלפון וזה ללא חיווי על איבוד הקשר ואז לא ניתן לחייג - ההודעה שמתקבלת על הצג : " עומד לחייג" וככה זה תקוע עד לניתוק וחיבור מחדש. יש לי גרסה עדכנית במולטימדיה ולצערי עדיין אין עדיין פתרון לתופעה זו ממנה סובלים הלקוחות ואין קשר לסוג המכשיר הסלולרי אלא אך ורק למערכת למולטימדיה.

          פורסם לפני 4 שנים, 7 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • גם לי יש בעיה זהה עם איפון 5 או 6 זה ממש לא משנה איך רנו נותנת מענה לבעיות הללו? כשביקשתי אישור להחלפת המערכת במערכת חוצונית שעובדת נאמר לי שזה לא אפשרי ובנוסף נאמר לי שחברת קארסו לא מתחייבת לעבודה של מערכת המולטימדיה מול מכשירים סלולרים, אין בכוונתי להסתפק בזאת ואבקש פתרון הולם וראוי גיא

          פורסם לפני 4 שנים, 5 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • הפיתרון שכתוב לניטרול ספר הטלפונים לא לעניין ולא עובד כמו כן השארתי הודעה לפני כשבוע בשירות לקוחות איך לא חזרו אלי עם תשובה אני נוהג ברכבי רנו משנת 92 אך הפעם השירות עבר כל גבול. אני מבקש מענה יעיל ועינייני בנושא, פיתרון או פיצוי ע"י החלפת המערכת למערכת שעובדת מהייצרן או מספק חיצוני זה ממש לא משנה

          פורסם לפני 4 שנים, 5 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • גם לי אותה הבעיה עם איפון 5 אשמח אם תנתן תשובה לבעיה ותעדכנו אותי

          פורסם לפני 4 שנים, 4 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • שלום לכל המאוכזבים, צר לי לאכזב אתכם אבל נראה לי שהסיכוי קלוש ! מאוגוסט אני מנסה לקבל מענה ,תיקון אך כפי שאתם יודעים אין עדיין פתרון מושלם לבעיה. אני אפילו פניתי לרנו העולמית במייל וגם בפייסבוק לפני כ- 4 חודשים אך לא קיבלתי שום התייחסות שזה מאד מפליא לקבל שירות כזה מקונצרן ארופאי. לי יש רכב ליסינג כך שזה מאד בעייתי לדרוש החלפה במוצר אחר או פיצוי אבל לכם כבעלי רכב פרטי יש סיכוי ואני ממליץ לכם לפנות למנכ"ל קרסו לקבלת תשובות במידה ולא יעזור לפנות לאיגוד המוסכים ומועצה הישראלית לצרכנות, בהצלחה אשמח שתעדכנו כאן אם הצלחתם.

          פורסם לפני 4 שנים, 4 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • עשיתי היום משהו שנראה בינתיים שפתר לי את הבעיה. העברתי שפה לאנגלית במערכת בהגדרות. עשיתי הכל על האנגלית ופתאום הכל עובד. זה אחרי יומיים שהוצאתי את האוטו והתחבר לבלוטוס אבל לא עשה כלום לא שיחות ולא מדיה וזה עם s3. כשהחזרתי לעברית המשיך לעבוד.... אעדכן אם פתר את הבעיה בהמשך. אשמח לשמוע תגובות שלכם גם. גבי

          פורסם לפני 4 שנים, 2 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • המעבר לשפה האנגלית לא פתרה את הבעיה. על פי רנו צרפת גרסה 4.0.5 למולטי- מדיה אמורה לפתור אותה, אך לאחר שבצעתי שדרוג גרסה ל 4.0.5 עדיין קיימת אותה התופעה שמידי פעם אין קשר בין האיפון 5 למערכת למרות שיש אינדיקציה שהבלוטוס עדיין מחובר, וכשרוצים לחייג מופיעה ההודעה "עומד לחייג" במקום מחייג וככה זה נשאר תקוע עד לניתוק הבלוטוס. יש לי תחושה שהפעלה של האפליקציה ניווט WAZE דרך הבלוטוס של הרכב היא זו שגורמת להפרעה. אשמח אם עוד אנשים יגיבו ויעדכנו אם גם להם יש בעיה דומה בהפעלה של אפליקציה WAZE

          פורסם לפני 4 שנים ע"י: משתמש אנונימי
        • איך מעדכנים גירסה? ומה הכוונה וויז דרך הבלוטוס? הוויז עובד לי על הטלפון בלבד הרי... מתסכל הסיפור הזה.. משקיעים הרבה ברכב ...שאני אישית נהנית ממנו חבל על הזמן ודבר קטן כזה פשוט מעצבן.

          פורסם לפני 4 שנים ע"י: משתמש אנונימי
        • יש לי רנו קפצ'ור חדשה וטלפון lg g3 וישנה בעיה של זיהוי במולטימדיה. הוא כותב שהוא מזהה את הטלפון אך לא מוציא ומקבל שיחות והספר טלפונים לא מתעדכן. יש למישהו פתרון?

          פורסם לפני 3 שנים, 9 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • תמחוק את הטלפון ממערכת המולטימדיה ומהטלפון תמחוק את הדיבורית של הרכב. לאחר מכן, תתחבר שוב וכאשר תעלה הבקשה להעביר את ספר הטלפונים, תבחר באופציה של לא להעביר. לאחר מכן, זה אמור לעבוד.

          פורסם לפני 3 שנים, 9 חודשים ע"י: דב סעדיה מטעם רנו רעננה - קרסו מוטורס
        • מתגבשת קבוצה של אנשים שרכשה מקרסו מוטורס את רנו קליאו החדשה לתביעה ייצוגית למי שמעוניין להצטרף להשאיר פה פרטים.

          פורסם לפני 3 שנים, 9 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • מעוניין... המיל שלי הוא [email protected]

          פורסם לפני 3 שנים, 9 חודשים ע"י: משתמש אנונימי

        • פורסם לפני 3 שנים, 9 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • גם אני מעוניינת [email protected]

          פורסם לפני 3 שנים, 8 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • אהלן יש ברשותי רנו קפצור. ויש לי את אותה בעיה שאתם מדברים עליה. אשמח להצטרף לתביעה. [email protected]

          פורסם לפני 3 שנים, 7 חודשים ע"י: Gilboa Zilberman
        • גם אני [email protected]

          פורסם לפני 3 שנים, 7 חודשים ע"י: משתמש אנונימי

        • פורסם לפני 3 שנים, 4 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • גם אני מעוניינת להצטרך לתביעה הייצוגית [email protected]

          פורסם לפני 3 שנים, 1 חודש ע"י: משתמש אנונימי
        • גם אני מעוניין להצטרף לתביעה [email protected]

          פורסם לפני 3 שנים ע"י: משתמש אנונימי
        • אני קניתי רנו קליאו לפני שנה וחודש ולאחר שני שדרוגים של התוכנה של מערכת המולטימדיה ושלושה ביקורים נוספים במוסך, עדיין שני הטלפוני שברשותי מדגמים איפון 6S ו-Samsung S7 Edge אינם מתחברים לדיבורית. זה היה גם עם הטלפונים הקודמים מדגמים איפון 4 ו-LG-G2. האם יש איזה פתרון באופק? האם התקדמתם עם התביעה הייצוגית? המייל שלי הוא [email protected]

          פורסם לפני 3 שנים ע"י: משתמש אנונימי
        • מעוניינת גם להצטרף, אצלי לא מתחבר כלל ויומיים שלמים במוסך לא פתרו את הבעיה [email protected]

          פורסם לפני 2 שנים, 11 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • גם אצלי בעיה דומה שהופיעה לפתע ולא נעלמת. אם מתארגנים אני מצטרף: [email protected]

          פורסם לפני 1 שנה, 11 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • תקשיבו, תתחברו ללא סנכרון של אנשי קשר וזה פותר את הבעיה. רק לא מעביר את האנשים קשר..

          פורסם לפני 1 שנה, 11 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • יש לי את אותה בעיה עם Huawei P9PLUS המכשיר מתחבר לרכב אבל אי אפשר להוציא או לקבל שיחות ולראות את הספר טלפונים ורשימות החיוג וגם הבלוטוס מדיה לא עובד מה יכולה להיות הבעיה?

          פורסם לפני 1 שנה, 9 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • יש לי אותה בעיה הרכב שלי מ-2014 ולא פתרו לי את הבעיה ,מעוניין להצטרף לתביעה.

          פורסם לפני 9 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
    בחר איך להזדהות כך נודיע לך על אישור התשובה
    כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם באתר.
    תודה! נבדוק את התשובה, ונפרסמה אם תימצא מתאימה.
    התרחשה בעיה לא צפויה, אנא נסה שוב בעוד מספר דקות.
    התייעץ עם business_name בנושאי cat_name