אאודי R8 יד שנייה 2008 - 2014

0.0
    סיכום:

    אאודי R8 זוכה למספר עדכונים לקראת שנת 2013


    אאודי מבצעת מספר שינויים באודי R8 לקראת שנת 2013.

     השינויים חלים על דגמי הקופה והרודסטר בעלי מנוע הV8 או הV10.

    פירוט שינויים חיצוניים

    • הוספת תאורת לד לפנסים הקדמיים והאחוריים
    • עדכון עיצוב הפגוש הקדמי
    • גריל קדמי חדש בסגנון ה6 צלעות
    • גרסת ה-V10 מקבלת גריל עם צלעות כרום
    • גרסת ה-V8 מקבלת גריל עם צלעות בצבע שחור
    • הפנסים האחורים עוצבו מחדש
    • עדכון עיצוב הפגוש האחורי
    • אגזוז כפול בצורת עיגול (לעומת שני צמדי אגזוזים בדגם 2012)

    פירוט שינויים פנימיים
    • שיפור איכות החומרים
    • עיצוב חדש של לוח השעונים בעל תאורה לבנה ואפורה
    פירוט שינויים טכנים

    השינוי העיקרי הינו בהחלפת תיבת ההילוכים האוטומטית. המנועים נשארו זהים לדגם הקודם.

    תיבת הילוכים

    תיבת ההילוכים הישנה (מסוג  R-TRONIC בעלת 6 הילוכים) הוחלפה בתיבת הילוכים מסוג S-TRONIC בעלת 7 הילוכים ומצמד כפול. תיבת ההילוכים הידנית נשארה כשהייתה. אאודי מציינים שתיבת ההילוכים האוטומטית החדשה שיפרה את צריכת הדלק ואת פליטת המזהמים.

    מנועים

    המנועים לא שונו, וגם בדגם 2013 יוצעו שני מנועים מסדרת FSI של פולקסווגן. מנוע 4.2 ליטר V8 ומנוע 5.2 ליטר V10. 

    שיפור בביצועים

    תיבת ההילוכים החדשה מביאה לשיפור בביצועי התאוצה (0-100 קמ"ש) של המכונית.

    תאוצת דגם הV8 שופרה ב3 עשיריות השנייה מ4.6 שניות ל4.3 שניות. באופן דומה, דגם הV10 מאיץ עתה ב3.6 שניות לעומת 3.9 שניות בדגם הקודם. נתוני הדגמים הידניים נותרו כמעט זהים.


    אודי מציגה ב2013 דגם חדש בעל ביצועים משופרים. גרסה זו חזקה יותר ותיוצר במהדורה מוגבלת (333 יחידות בלבד). עיקר ההבדלים טמונים בחבילת הקרבון ובשיפור במשקל הרכב.

    *השיווק של הדגם בישראל צפוי ל2013

    השינויים נחשפו לקראת סוף חודש יולי 2012, זמן מה לפני פתיחת תערוכת הרכב בפריז, צרפת 2012.