אלפא רומיאו סטלביו החדשה 2017 - 2018

5.0
    סיכום:

    אלפא רומיאו סטלביו הינו דגם הפנאי-שטח הראשון של מותג אלפא רומיאו.

    אלפא רומיאו מבטיחים שבדגם זה יהיה דגש על עיצוב איטלקי ייחודי, מנועים חדשניים, חלוקת משקל טובה, פתרונות טכניים ייחודים ויחס משקל - כח יוצא דופן.

    הדגם תוכנן בעיר המייצגת את לב ליבה של תעשיית הרכב היוקרתית באיטליה, מודנה, ויורכב באותו מפעל בו מיוצרת כיום האלפא רומיאו ג׳וליה.

    השם סטלביו מקורו במעבר הרים מפורסם בשם סטלביו הממוקם בהרי האלפים בשטח של איטליה.

    הסטלביו צפוי להתחרות ברכב פנאי שטח יוקרתיים של מותגים כמו פורשה, אאודי, יגואר, ב.מ.וו ועוד.

    לדגם מערכת מולטימדיה ALFA CONNECT בעל מסך ראשי בגודל 6.5 אינצ' או 8.8 אינצ'. למערכת 10 רמקולים של חברת הרמן קרדון (תוספת תשלום) וסאבוופר בנוסף לדיבורית מובנית וחיבורי AUX וUSB.  המערכת נשלטת דרך מסך המגע, פקד מסתובב בין המושבים הקדמיים או באמצעות כפתורים בהגה.

    הסטלביו משווק עם חישוקים קלים בגודל 18 או 20 אינצ', תאורת קסנון משולבת לד, אגזוזים מצופים ניקל, כניסה והנעה ללא מפתח, חלונות כהים ועוד.

    לסטלביו 6 כריות אוויר, מערכות בטיחות אקטיביות רבות כגון בקרת בלימה משולבת, מערכת התראה על התנגשות, מערכת בלימה אוטונומית, מערכת התראה ע לסטייה מהנתיב, מערכת תאורת אור גבוה אוטומטית ועוד.

    הדגם שווק בישראל תחילה עם מנוע 2 ליטר בנזין טורבו המספק 280 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 מעברים קדמיים. לסטלביו מערכת הנעה כפולה בשם Q4 המעבירה את כוח המנוע ל4 הגלגלים.