סובארו פורסטר החדשה 2013 - 2018

0.0
    • טכני האטה בגיר רציף

      • האם האטה על ידי העברת ההילוך להילוך הנמוך מומלצת או שזה גורם נזק לגיר הרציף .איך בדיוק נוצרת ההאטה?
        פורסם לפני 7 שנים, 7 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • האטה מומלצת בירידות כדי למנוע התחממות של הבלמים האטה נוצרת בהורדה להילוכים נמוכים המנוע בולם את הרכב

          פורסם לפני 7 שנים, 7 חודשים ע"י: Ezra Jerby
        • אני רוצה לחדד את השאלה.האם רצוי לבלום בגיר רציף גם בנסיעה רגילה כמו לפני רמזור ולא רק בנסיעהבמורד. לא קיבלתי תשובה איך נוצרת ההאטה בגיר הרציף על ידי איזה מנגנון.

          פורסם לפני 7 שנים, 7 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • האטה נוצרת על ידי מנגון זהה למנגון בכל גיר אחר. יחס העברה בין המנוע לגלגלים משתנה ובכך נוצרת האטת המנוע. לא משנה אם זה רציף או לא רציף.

          פורסם לפני 7 שנים, 7 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • לא רצוי. חובה!!! אחרת אתה עלול לחמם את הבלמים בירידות ארוכות מה שעלול להביא לכשל.

          פורסם לפני 7 שנים, 3 חודשים ע"י: Meir Matan
    בחר איך להזדהות כך נודיע לך על אישור התשובה
    כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם באתר.
    תודה! נבדוק את התשובה, ונפרסמה אם תימצא מתאימה.
    התרחשה בעיה לא צפויה, אנא נסה שוב בעוד מספר דקות.
    התייעץ עם business_name בנושאי cat_name