שאלה: האטה בגיר רציף
-
טכני האטה בגיר רציף
- האם האטה על ידי העברת ההילוך להילוך הנמוך מומלצת או שזה גורם נזק לגיר הרציף .איך בדיוק נוצרת ההאטה?
-
-
האטה מומלצת בירידות כדי למנוע התחממות של הבלמים האטה נוצרת בהורדה להילוכים נמוכים המנוע בולם את הרכב
-
אני רוצה לחדד את השאלה.האם רצוי לבלום בגיר רציף גם בנסיעה רגילה כמו לפני רמזור ולא רק בנסיעהבמורד. לא קיבלתי תשובה איך נוצרת ההאטה בגיר הרציף על ידי איזה מנגנון.
-
האטה נוצרת על ידי מנגון זהה למנגון בכל גיר אחר. יחס העברה בין המנוע לגלגלים משתנה ובכך נוצרת האטת המנוע. לא משנה אם זה רציף או לא רציף.
-
לא רצוי. חובה!!! אחרת אתה עלול לחמם את הבלמים בירידות ארוכות מה שעלול להביא לכשל.
-
התייעץ עם business_name בנושאי cat_name