פורד פוקוס החדשה 2011 - 2018

3.7
    • אמינות בעיות עם גיר רובוטי ועם מערכת שמע

      • הבנתי שיש בעיות עם הגיר הרובוטי+בעיות במערכת השמע האם זה נכון ?
        פורסם לפני 8 שנים, 8 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • כבעלים של פוקוס חדשה (בת חודשיים), אם אתה עובר מרכב בעל גיר אוטומטי ומרבה לנסוע בעיר אתה תצטער על הבחירה. הגיר הרובוטי מוביל לרעידות והתנהגות עצבנית בתחילת נסיעה (/יציאה מעמידה). נסיעה עם הרכב בת"א היא חוויה מאוד לא נעימה. בנוסף הבלימה נוקשה ומעיקה. מערכת השמע סבירה, לא יותר. במידה ואתה עושה שימוש במכשיר חיצוני (AUX) דרך BT אתה תזכה לזמזום בתדר גבוה. אותי זה מטריף, אשתי לא שמה לב. בקיצור, לא ממליץ...

          פורסם לפני 8 שנים, 8 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • את כל מה שהזכרתה גם כן קורה לי פניתי למוסך כמה פעמים ובסוף גלינו שהבעיה היא רצינית וצריך להחליף את מצמד הגיר ומסרו במוסך שהבעיה היא ידועה להם מאחר וכמעט כל יום מקבלים רכב עם אותה בעיה לתיקון .

          פורסם לפני 8 שנים, 7 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • בתור אחד שעשה כבר 55,000 ק"מ. הרכב נוח לנהיגה, מאיץ נהדר וסוחב בעליות ממש טוב. (משמעותי לבעלי פוקוס מדגמים ישנים יותר) מערכת השמע לא ידידותית ולא טובה נקודה. תיבת ההילוכים הרובוטית היא הסייוט האמיתי ברכב הזה. אחרי 30,000 ק"מ התחילו בעיות של רעידות והחלפת הילוכים עצבנית שמלווה בהאטות ובלימות של הרכב. במוסך ידעו לחבר למחשב ולהגיד שהכל בסדר. נכון לעכשיו המצב התדרדר לכך שנסיעה בפקק מרגישה כמו נסיעה בנגמ"ש על פסי רכבת (זה הכי יצירתי שיצא לי) כיוון שמדובר ברכב ליסינג ולמוסך היבואן לא ממש איכפת, אני ממשיך לסבול עד שתיבת ההילוכים תתפרק. (ואין לי ספק שזה בקרוב)

          פורסם לפני 8 שנים, 7 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • מסכים עם כל האמור לעיל. מפתיע שזו המכונית המכרת בישראל. בתור בעלים של סיאט עם גיר כפול מצמדים, נדהמתי לגלות כמה רע יכול להיות גיר כזה של חברה אחרת. לקחתי בליסניג את הפורד ואני די מצטער על כך.

          פורסם לפני 8 שנים, 7 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • יש בעייה של ממש. במהירות נמוכה הרכב רועד ומקפץ. גם בנסיעה לאחר. לא ניתן לדעת מה תהיה תגובת הרכב בעת לחיצה על הדוושת הגז - הרכב פשוט יכול לקפוץ בעוצמה, או להחנק, ויש כאן בעייה בטיחותית של ממש. יש לנו בחברה מספר רכבי פוקוס. לשניים כבר החליפו מצמד. ברכב אחד הדבר הסתדר פחות או יותר, אך ברכב השני המצב הרבה יותר גרוע. תגובת המוסך - תתרגל. אגב, נסעתי כבר 25,000 ק"מ ועדיין לא התרגלתי, כך שאני יודע מה אני אומר.

          פורסם לפני 8 שנים, 5 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • בשעה טובה ומוצלחת, אחרי 62000 ק"מ תיבת ההילוכים שבקה חיים. תוך כדי נסיעה הרכב התחיל לקפץ. למרות שדוושת התאוצה היתה לחוצה, סיבובי המנוע עלו וירדו בין 1000 ל 1500 והרכב התנהג בהתאם. ניסיתי להעביר למצב S כדי לשלוט ידני אבל גם זה לא הגיב. בשלב זה נדלקה התראה על תקלה בתיבת הילוכים (ממש חכם המחשב הזה) עצרתי בצד, דוממתי מנוע והרכב חזר לנסוע, עדיין מקרטע ומידי פעם קופץ לניוטרל. בשלב זה נשברתי והזמנתי גרר ונפרדתי מהרכב לארבע ימים. הוחלף סט מצמדים והרכב הוחזר אלי. הרכב עדיין מקרטע ומאיץ ללא סיבה. בפורד יודעים להגיד שהכל בסדר. משיטוט שעשיתי באינטרנט, בכל העולם יש תקלות זהות. פורד פשוט לא מוכנים להודות בטעות שעשו כי תיקון יעלה להם הון. בנתיים הם ממשיכים לפגוע בשמם הטוב שנבנה במשך עשרות שנים.

          פורסם לפני 8 שנים, 5 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • מצאתי שיש תלונות רבות על גיר רובוטי ועל טיפול החברה בתלונות אלו. האם נעשו שינויים בתכן הגיר במודל 2014 והרכבים צפויים להיות יותר אמינים?

          פורסם לפני 7 שנים, 5 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • אצלי התחילו רעידות כבר ב 15000 ק"מ. עשו עדכון תוכנה. במשך כשבוע הגיר הרובוטי היה סבבה. אח"כ הרעידות חזרו ופניתי לחברת הליסינג שיעשו בדיקה חוזרת. אעדכן בהמשך. בינתיים הגיר הרובוטי יצא פארש לגמרי למי שבא מגיר אוטומטי "רגיל". חוץ מבעיית הגיר האוטו סבבה, יפה ונעים לנהיגה. פוקוס 1600 הצ'בק.

          פורסם לפני 7 שנים, 3 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • רציתי לשאול האם עדכון התוכנה האחרון לגיר הרובוטי בפורד פוקוס פתר את הבעיה ?

          פורסם לפני 4 שנים, 9 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
    בחר איך להזדהות כך נודיע לך על אישור התשובה
    כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם באתר.
    תודה! נבדוק את התשובה, ונפרסמה אם תימצא מתאימה.
    התרחשה בעיה לא צפויה, אנא נסה שוב בעוד מספר דקות.
    התייעץ עם business_name בנושאי cat_name