סיאט איביזה החדשה 2009 - 2018

3.6
    • אחזקה בעיות לאחר החלפת מנוע

      • דגם 2011 נדלקו לי כמה נורות היו רעשים ובקושי הניע, אחרי 5 דקות נסיעה למוסך המורשה מסתבר שהשרשרת טיימינג נדפקה ודפקה את השסתומים והלך המנוע. אמרו לי שהחליפו לי למנוע חדש. 1. איך אני בודק האם זה מנוע חדש? (הביאו לי שטר רכש) והאם זה מוריד לי את ערך האוטו בכל אחת מהאופציות? 2. מדוע זה קרה? זה יכול לקרות שוב? חשבתי שלא מחליפים טיימינג 3. עכשיו יש לי בעיה עם המים, אחרי כל נסיעה הם יורדים מתחת למינימום.
        פורסם לפני 10 שנים, 7 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • שרשרת טיימינג מחליפים אם משהו נפגם בה. אפשר לבדוק את מספר המנוע, החדש והישן. ניתן לבקש מהמוסך שהחליף. קורה שמנועים נהרסים, סבירות נמוכה שיקרה שוב כמובן. יש לזה השפעה על המחירון, בעיקר מצד הקונים שעלולים לחשוש מהרכב כעת. את הבעיה החדשה יש לבדוק במוסך, אי אפשר לאבחן מכאן.

          פורסם לפני 10 שנים, 7 חודשים ע"י: עידן שם טוב מטעם קארז
        • האם המנוע הוחלף באחריות? קיימת תקלה מוכרת עם שרשראות התזמון במנוע זה ולמרות שתקופת האחריות תמה היצרן בדר"כ ישתתף בעלויות התיקון באופן חלקי או מלא. אם זה המקרה המנוע בוודאות חדש. התקלה מתרחשת עקב בעיה במותחן שרשרת התזמון במנוע, במנועים שיוצרו החל משנת 2012 מותחן השרשרת משופר ופותר את הבעיה. עקרונית אם לא הייתה התקלה אין צורך להחליף את השרשרת. ירידת המים היא תקלה שלא קשורה וחובה לגשת למוסך לפתרונה בדחיפות.

          פורסם לפני 10 שנים, 7 חודשים ע"י: שחף בן צבי
    בחר איך להזדהות כך נודיע לך על אישור התשובה
    כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם באתר.
    תודה! נבדוק את התשובה, ונפרסמה אם תימצא מתאימה.
    התרחשה בעיה לא צפויה, אנא נסה שוב בעוד מספר דקות.
    התייעץ עם business_name בנושאי cat_name