מבחן הריסוק בוצע על דגם 3 דלתות גג קשיח. המבחן הראשון (שתוצאותיו לא פורסמו) בוצע ללא כריות אוויר כלל. סיאט החליטו להכניס כרית אוויר נהג כסטנדרט החל מחודש ספטמבר שנת 2000 ולכן הוחלט על ביצוע מבחן ריסוק חדש. הרכב הפגין הגנה סבירה ואף טובה, כאשר כרית האוויר מונעת פגיעה של ראש הנהג בגלגל ההגה. עורכי הבדיקה ציינו שקיים חשש שמבנה הרכב מעט חלש ושדלת הנהג לא עמידה דיו בפני פגיעה מהצד.
3.0
2.0
ציון מבוגרים
ציון הולכי רגל
עצות בטיחות:
רכב בינוני - קיימים רכבים קטנים יותר וגדולים יותר על הכביש.