מבחן הריסוק בוצע על דגם גג קשיח בעל 2 כריות אוויר (בארץ קיימות גרסאות בעלות 2 כריות אוויר לפחות). עורכי הבדיקה ציינו שלרכב מבנה קשיח בפני פגיעה חזיתית אך נשקפה סכנה גבוהה לחזה הנוסע הקדמי ולרגליי הנהג. בפגיעה צידית פגע ראש הנהג במשקוף הדלת, עורכי הבדיקה ציינו שכרית אוויר צידית הייתה עוזרת כאן (כפי שקיים בחלק מהדגמים).
2.0
2.0
ציון מבוגרים
ציון הולכי רגל
Euro NCAP
2007
4.0
המבחן בוצע על דגם גג קשיח בעל 2 כריות אוויר (1 לנוסע ו1 לנהג). עורכי הבדיקה ציינו שלרכב תוצאות טובות אך קיימת סכנה לברכי הנהג והנוסע בעת פגיעה חזיתית.