סוזוקי SX4 אאוטדור יד שנייה 2011 - 2015

3.2
    2 מתוך 4 נהגים ממליצים על סוזוקי SX4 אאוטדור
    • מאת: מריה וקסלר
      נכתב על: סוזוקי SX4 אאוטדור 2014 הצ'בק 5 דלתות
      0.4

      "אני לקוח של שנים בסוזוקי , הייתה לי איגניס , ליאנה ובעבר הרחוק גם בלנו. השנה החלטתי לרכוש רכב חדש , תאמת לא חשבתי הרבה , לא חיפשת חלופות וישר נכנסתי לסוכנות סוזוקי באשדוד . לאחר התלבטות בחרתי את הSX4 OutDoor . קבלתי את הרכב בחודש פברואר ומאז אני מבקר קבוע במוסך. ב5000 קמ לאחר רעידות בהגה , החליפו לי צלחות (ללא דיסקיות) ועכשיו ב12000 קמ אני צריך להחליף ברקסים קדימה בתור מכונאי רכב כבר 25 שנה , לא שמעתי שרכב אוכל ברקסים ב12000 קמ . לאחר פניות איו סופיות לאלף ואחד גורמים בסוזוקי קיבלתי 2 תשובות -1.הנהג לא טוב וביגלל זה הברקסים נאכלים מהר - עצמם התשובה היא עילה לתביעה 2.סוזוקי משתמשמת בחומר ידידותי לסביבה בברקסים שלה ולכן הם נאכלים מהר - איך אני בתור צרכן צריך לשאת באשמה הזו ולהוציא קרוב ל1000 שח כול 12000 קמ על ברקסים. זאת רק אחת הבעיות - ההגה באוט קשה כמו בטרקטור , ומסתבר שיש עוד לקוח שכבר החליף פעמיים הגה ברכב זהה וגם הוא פחות מ15000 קמ . האוטו בולע דלק - הגדרות יצרן הן 1 ל14 כאשר בפועל הוא אוכל משהו כמו 1 ל9 ואפילו יותר . ברגע שמדליקים מזגן הרכב נהיה 1000 סמ"'ק. אני כבר עבוד עצות - 100,000 שח ממש הלכו לזבל . והיחס של סוזוקי פשוט מתחת לכול ביקורת ."

    • נכתב על: סוזוקי SX4 אאוטדור 2012 הצ'בק 5 דלתות
      0

      " צריכת דלק ממוצעת בפועל 8 ליטר ל100 ק"מ: זה אומר 12.5 ק"מ/ליטר.מרווח גדול לרגליים,בגז נוח להטענה.מתלים די נוקשים,מדויק בסבובים אם כי לא מומלץ להכנס לפניה ב 120 (זה לא BMW ) צמיגים 205 /60/16 קונטיננטל מחברים את המרכב לכביש בצורה משכנעת. כמו כן גגון אינטגרלי. אין תוספות לצבע מטלי. לאחר כשלשה חדשים ברשותי התרשמתי מיחס עלות-תועלת משופר. "

    • נכתב על: סוזוקי SX4 אאוטדור 2011 הצ'בק 5 דלתות
      0

      " האם רק אני מרגיש ששדה הראיה שנשקף מהחלונות הצדדיים גרוע ומסוכן ? קורת החיזוק ממש מסתירה ומפריעה לראות. "

    • מה אתה חושב על הרכב שלך?
      כתוב חוות דעת >>
    • נכתב על: סוזוקי SX4 אאוטדור 2011 הצ'בק 5 דלתות
      4.2

      " אתחיל מזה שאגיד שאיני ואף פעם לא הייתי מומחה רכב גדול :) קניתי את הרכב לאחר סקר ובדיקת כל מיני רכבים שונים. אני בחור גבוה (2 מטר) וברכב הזה הרגשתי הכי נוח ביחס לאחרים וכמובן ביחס לעלות. מבחינת נוחות, הוא נוח מאוד, יחסית מרווח ויכול להתאים גם כרכב משפחתי. בתוך העיר הוא אוכל (אצלי לפחות) 1 ל-10-11, מחוץ לעיר קצת יותר אך אין לי מידע מדויק. עוד דבר שאהבתי הוא המרכב הגבוה שמונע דפיקות הטמבון הקדמי במדרכות (אפילו גבוהות מהרגיל). וכמובן הפלוס הגדול של הנעה\פתיחת ונעילת הדלתות בלי מפתח (מתרגלים לזה מהר). דבר נוסף וחשוב, קורת ה-A בחלק הקדמי של הרכב מפריעה קצת לטווח הראייה של הנהג (בצד שמאל) אך מתרגלים לזה וזה לא נורא כמו שזה נשמע (אבל לחלק זה מהאנשים זה יכול להפריע יותר אז שימו לב לזה בנסיעת מבחן). "

    אחזקה
    • צריכת דלק נמוכה 1
    נוחות נסיעה
    • נוח לנסיעה 2
    • רכב גבוה 1
    • ישיבה גבוהה 1
    פרקטיות
    • תא נוסעים מרווח 3
    • תא מטען נוח 1
    אחזקה
    • צריכת דלק גבוהה 2
    נוחות נסיעה
    • שדה ראיה מוגבל 2
    • נסיעה נוקשה 1