רנו קליאו החדשה 2013 - 2018

4.0
    • אמינות תקלה תיבת הילוכים

      • שלום יש לי רנו קליאו שעלתה לכביש בחודש 10-13 ויש בעיה בגיר. איך יתכן רכב שטופל רק במוסך מורשה עשה 80 אלף קמ" כבר הלך הגיר.
        פורסם לפני 6 שנים, 9 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • יש לי רנו קליאו 2013 אוט' 1.2 טורבו ו120 כ"ס 33000 ק"מ . הופיע לי "Check anti pollution system" אחרי זמן מה הופיע "chek auto gearbox" והאוטו לא מתחיל את הנסיעה בהילוך ראשון אלא מתחיל בהילוך שני ומשם לרביעי ומהרביעי לשישי , זאת אומרת שהילוך ראשון , שלישי , וחמישי לא נכנסים . עשיתי איפוס למחשב של הרכב לא של הגיר אבל לא עזר לי . מה זה אמור להיות?

          פורסם לפני 6 שנים, 9 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • לנו רנו קליאו מדצמבר 2013 אוטומטית 1.2 טורבו 120 כ"ס 30000 ק"מ. הלך ברכב מחשב הגיר ונאלצנו להחליפו בחדש. גם אצלנו הרכב מטופל ושמור. למרות ויכוחים שלנו עם היבואן, קיבלנו רק 30% הנחה במחיר החלק. מדהים שרנו מרכיבים ברכבים חלקים לא טובים, ואחר כך גם מצפים להרוויח על חלקים אלו...

          פורסם לפני 6 שנים, 8 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • מישהו נתקל במצב שהתיבה במצב d והאות d מהבהבת בלוח השעונים ? והרכב לא נוסע כאילו שהוא בניוטרל..... התקלה לא קבועה משהו שבא והולך

          פורסם לפני 5 שנים, 10 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • היי אצלי רנו קליאו 2013 ב60 אלף קילומטר החלו בעיות דומות שהגיר מתנתק לגמרי או שנתקע בהילוכים זוגיים ובכל האופציות הילוך רוורס לא משתלב במוסך מורשה רנו בנתניה חשבו שזה מצבר החלפתי מצבר בעלות של 1050 שח ולאחר החחלפה עדיין הרכב מניעה וכותב את התקלה אבל לא מחבר את ההילוכים במוסך אמרו שהתקלה קבועה וצריך להחליף מחשב גיר בעלות של 7770 אחרי מעמ זה הגיוני?

          פורסם לפני 4 שנים, 8 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
    בחר איך להזדהות כך נודיע לך על אישור התשובה
    כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם באתר.
    תודה! נבדוק את התשובה, ונפרסמה אם תימצא מתאימה.
    התרחשה בעיה לא צפויה, אנא נסה שוב בעוד מספר דקות.
    התייעץ עם business_name בנושאי cat_name