-
קריאה לתיקון
בעיות במערכת בלמים
-
הזמנתי מיקרה האם כדאי להיתחרט ?
לפי מה שכתוב בעיות בלימה, ומי מבטיח לי שיחליפו על חשבון חברה?
-
-
אין סיבה להתחרט. היבואן חייב לפתור את הבעיה, במידה והבעיה קיימת ברכב שרכשת. בפועל היצרן הוא זה שמצא את הבעיה, ושלח הוראות לכל היבואנים בעולם לתקן את זה על חשבונו.
-
האם בכל הניסן מיקרה יש בעיות במערכת הבלמים?
פורסם
לפני 9 שנים, 9 חודשים
ע"י:
משתמש אנונימי
-
לא, הבעיה הייתה ב2,000 רכבי מיקרה לערך (מתוך יותר מעשרת אלפים מיקרה הקיימות בארץ)
-
התייעץ עם business_name בנושאי cat_name