שאלה: בעיה בהילוכים בגיר הרובוטי
-
אמינות בעיה בהילוכים בגיר הרובוטי
- פונטו גרנדה רובוטית שנת 2008. הרוורס מסרב להשתלב ורק אחרי מספר ניסיונות רב משתלב כמו כן לעיתים בעת עצירה הגיר עובר לניוטראל במקום לראשון. מדי מספר שניות יש המשאבה ההידראולית נכנסת לעבודה למשך כשנייה. מה הבעייה בגיר?יכול להיות חוסר שמן? בנסיעה רגילה ההילוכים עוברים בצורה תקינה.
-
-
יתכן שהגורם לבעיות הנו צובר השמן ההידראולי של תיבת ההילוכים הרובוטית. עליך לגשת למוסך מורשה היבואן שלו יש אצ מחשב האיבחן המקורי (אגזמינר?) עם יכולות תקשורת ומידע עם תיבת ההילוכים הרובוטית ולפי בדיקות איתו ניתן לדעת מה הם גורמי הבעיות. ביחד עם זה יתכן שגם המצמד (קלאץ') שחוק. אני מדגיש שבכל טיפול ותיקון בתיבת ההילוכים הזאת יש לבצע עם מחשב האיבחון כוונים וכיולים מתאימים. אם תכתוב מהיכן אתה בארץ, אז אולי ניתן יהיה לכוונך למוסך מתאים. בברכה - רפי לין (טל' 050-5853422)
-
אני גר בחיפה. בעקרון אני לא מרגיש החלקה של הקלאץ' בתחילת נסיעה כך שאינני חושב שזו הבעייה. הבנתי מתשובות שלך בפורומים שלעיתים יש צורך לבצע איפוס למחשב כדי שילמד מחדש את נקודת החיבור של הקצלאץ' האם זו יכולה להיות הבעייה? כמה עולה איפוס תקלות בגיר?
-
איני יודע מה העלות ואין מחיר קבוע במוסכים והוא משתנה ביניהם. בחיפה יש 2 מוסכים מורשי היבואן ויש גם אחד בעכו ובדוק וברר איתם: http://www.fiat.co.il/heb/services.aspx?area_id=3 אני ממליץ לך גם להצטרף למועדון פיאט ישראל עם הפורומים שבאתרם: www.fiatclub.co.il בהצלחה ובברכה - רפי לין
-
הייתי במוסך פיאט בחיפה. בבדיקה נמצאה נזילה קטנה מהחיישןץ. לפי דבריהם יש צורך לפרק את הרובוט,לבצע ניקוי לסלונואידים ולהחליף צובר(למרות שהנזילה איננה מהצובר אלא מהחיישן-לא ברור לי מדוע) הצעת מחיר לצובר משומש 2300. לצובר חדש 3200. מה דעתך?
-
התייעץ עם business_name בנושאי cat_name