טויוטה קורולה החדשה 2013 - 2018

4.2
    • אבזור תמיכה בעברית מערכת מולטימדיה

      • אני רכשתי אותה לפני כמה שבועות, והיא תגיע לי השבוע (טויוטה קורולה החדשה). רציתי לדעת אם מסך המגע תומך בעברית, או לא?
        פורסם לפני 10 שנים, 4 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • רק בחלק מהממשקים. למשל אנשי הקשר נתמך בעברית.

          פורסם לפני 10 שנים, 4 חודשים ע"י: עידן שם טוב מטעם קארז
        • גם אנשי הקשר לא מופיעים כמו שצריך - רק סט של כוכביות. אני מנסה למצוא פתרון לבעיה ללא הצלחה עד כה

          פורסם לפני 10 שנים, 4 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • בנוגע לאנשי קשר בעברית. המערכת לא תומכת בעת סנכון בלוטוס רק כאשר מתממשקים בכבל עם תוכנת הדרייב לינק וגם אז מוגבלת מאוד בעיקר בנסיעה..... ממש מערכת עם בעיות רבות שלא רואה שהם הולכים לתקן אותם.

          פורסם לפני 10 שנים, 3 חודשים ע"י: Oren Bamnolkar
        • איפה ניתן לקנות את הכבל המדובר? אני רוצה לחבר את הוויז עם מערכת הבלוטוס.

          פורסם לפני 9 שנים, 10 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • המערכת לא מציגה או מציגה בכוכביות קבצי מוזיקה בעברית מתוך דיסק ו- DISK ON KEY. האם ישנה אפשרות לטפל בזה?

          פורסם לפני 8 שנים, 10 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • כמו שכתבתי כאן לפני כשנה, למערכת המון בעיות הן כממשק בלוטוס והן דרך תוכנת הדרייב לינק. לצערנו לא ניראה כי טויוטה ישראל מנסה לעדכן גרסאות וכד' . הגימיק לא עובד כמו שתיארו.

          פורסם לפני 8 שנים, 10 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • קניתי את הרכב בממון רב ונחלתי עגמת נפש גדולה מכל מערכת המולטימדיה אין וייז אין תוכנת ניווט אין אפשרות לשום מדיה ( כגון צפיה בדיסקים dvd ) בקיצור בלוף אחד גדול ושקר של סוכני המכירות שזה מסתנכרן עם הסלולארי .. זה תומך רק בדגם אחג של גלקסי 3 ונוט 2 וגם רק לאחד הורדת אפליקציות ועם המון באגים בקיצור שקרנים ., צריך לפרסם לפני שקונים את זה לרוכשים ולא לאחר מכן

          פורסם לפני 8 שנים, 9 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • האם יש דרך להתלונן על היבואן, אולי ל-"...הגנת הצרכן", איך מאפשרים לייבא מכוניות שאינן מותאמות לארץ. יש בכך גם היבטים בטיחותיים, רמאות צרכנים, בעיית "נגישות" לבעלי מוגבלויות מסויימות, בקיצור עוברים על מספר חוקים בארץ. אולי איזו תביעה ייצוגית... אנשים משלמים ממיטב כספם בזמן שבחברות אחרות עם רכבים פשוטים וזולים יותר מקבלים עברית מובנית עם waze וכל השאר... אני כבעל 3 מכוניות טויוטה, מאוכזב מאד מהיחס של היבואן לצרכנים... העיקר דואגים לבלבל את המוח לצרכנים אחרי כל טיפול במוסך לגבי שביעות רצון. לא תעזור כל ההתחנפות הזו כשבמקום שהיבואן צריך לפעול מול החברה, הוא לא עושה זאת.

          פורסם לפני 7 שנים, 11 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
        • יפה..מילים כדורבנות ...ספק אם היבואן קורה את זה ..צריך לשלוח לו ישירות למייל שלא ידוע לי...

          פורסם לפני 7 שנים, 5 חודשים ע"י: משתמש אנונימי
    בחר איך להזדהות כך נודיע לך על אישור התשובה
    כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם באתר.
    תודה! נבדוק את התשובה, ונפרסמה אם תימצא מתאימה.
    התרחשה בעיה לא צפויה, אנא נסה שוב בעוד מספר דקות.
    התייעץ עם business_name בנושאי cat_name